Regulamin
REGULAMIN SZKOŁY JĘZYKOWEJ SAWICKI z dnia 15/04/2024r.
§ 1 ZAKRES REGULAMINU
Niniejszy Regulamin Szkoły Językowej Sawicki, prowadzonej przez Jacka Sawickiego, adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Kilińskiego 1/5, NIP 6161510790 (dalej: „Szkoła”), określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach językowych
§ 2 ORGANIZACJA KURSÓW I ZAJĘĆ
1. Zajęcia mogą odbywać się przez cały rok. W święta i dni ustawowo wolne od pracy zajęcia mogą się odbywać jeśli obie strony (kursant i Lektor) wyrażą na to zgodę.
2. Szkoła organizuje kursy językowe dla osób w każdym wieku, w tym dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to zajęcia indywidualne, dwuosobowe i w grupach
wieloosobowych:
a) online;
3. Zajęcia na kursach prowadzone są według ustalonego planu zajęć.
4. Ewentualna zmiana terminu zajęć ustalana jest z grupą i wymaga zgody wszystkich uczestników kursu.
5. Zapis na kurs następuje poprzez łączne spełnienie następujących warunków:
a) zaakceptowanie niniejszego Regulaminu online lub poprzez jego podpisanie;
b) uzgodnienie planu zajęć z Lektorem;
6. W kwestiach organizacyjnych należy kontaktować się z administracją szkoły pod numerem
tel. 661 842 614 lub adresem e-mail: szkola@sawicki.edu.pl
7. Przy zapisie na kurs kursant podaje swój adres poczty elektronicznej (e-mail).
8. W celu prawidłowego korzystania ze Strony i innych oferowanych przez Usługodawcę usług konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych:
– posiadanie dostępu do sieci Internet;
– posiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej korzystanie z panelu klienta;
– posiadanie aktywnego konta e-mail.
§ 3 CENA KURSU I ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ
1. Ceny kursów dostępne są w aktualnym cenniku dostępnym na stronie internetowej sawicki.edu.pl
2. Opłatę za kurs uiszcza się za pomocą płatności online, rachunki wysyłane są na adres email podany przy rejestracji. Płatności za zajęcia indywidualne oraz w grupie są uiszczane do 14 dni po otrzymaniu faktury za zajęcia, które się odbyły lub, które się nie odbyły ale nie zostało to zgłoszone do 24h przed zajęciami.
3. W razie nieuiszczenia opłaty za kurs w terminie wskazanym w fakturze, Szkoła zastrzega możliwość zrezygnowania ze współpracy z kursantem lub z grupą – o ile płatność dotyczy całej grupy. W przypadku nieterminowego wnoszenia opłat Szkoła może pobierać odsetki ustawowe.
4. Osoby dołączające do grupy w trakcie trwania kursu wnoszą opłatę jedynie za zajęcia odbywające się od momentu ich dołączenia do grupy. Kursanci nie ponoszą żadnych opłat za zajęcia, które odbyły się przed ich dołączeniem do grupy.
5. Odwołanie zajęć indywidualnych nie później niż 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem daje możliwość przesunięcia odwołanych zajęć na inny termin, uzgodniony z Lektorem, bez zmiany ceny kursu. Odwołanie zajęć później niż 24 godziny przed rozpoczęciem lub zaniechanie odwołania przez kursanta – nie daje możliwości przesunięcia zajęć na inny termin. W takim przypadku zajęcia traktowane są tak, jakby się odbyły.
6. Odwołanie zajęć przez kursanta odbywa się poprzez wysłanie wiadomości na numer przydzielonego Lektora lub 661 842 614 lub maila na adres: szkola@sawicki.edu.pl
7. W przypadku zajęć dwuosobowych oraz wieloosobowych uczestnik może zgłosić nieobecność również z co najmniej z dwudziestoczterogodzinnym (24) wyprzedzeniem.
8. W przypadku spóźnienia kursanta na zajęcia lekcja nie będzie wydłużana.
9. Szkoła zastrzega możliwość odwoływania zajęć w wyjątkowych wypadkach. W razie niezrealizowania zajęć z przyczyn leżących po stronie Szkoły (Lektora), w całości lub w części, zajęcia zostaną zrealizowane w terminie późniejszym, dogodnym dla Kursanta. Jeśli do końca trwania semestru nie będzie możliwości ustalenia nowego terminu, Szkoła zwraca koszty odwołanych zajęć.
10. W przypadku kursów online, w razie problemów technicznych z połączeniem internetowym ze strony kursanta lub Lektora zajęcia zostaną powtórzone w terminie późniejszym.
11. Cena kursu nie obejmuje opłaty za podręczniki oraz materiały pomocnicze.
§ 4 OŚWIADCZENIE O REZYGNACJI Z KURSU
1. Kursant zajęć indywidualnych ma prawo zrezygnować z kontynuacji kontynuowania nauki na danym kursie w dowolnym momencie.
2. Kursant rezygnujący z kursu zobowiązany jest do uregulowania należnych płatności, włączając zajęcia planowane w ciągu najbliższych 24h.
§ 5 WNOSZENIE REKLAMACJI
1. Reklamację dotyczącą kursu lub pracy Szkoły należy przesłać do na adres email: szkola@sawicki.edu.pl lub przesłać pocztą na adres szkoły.
2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu czternastu (14) dni od daty wpłynięcia, a odpowiedź zostanie przesłana na e-mail nadawcy.
3. Reklamacje można składać najpóźniej do sześćdziesięciu (60) dni od daty zakończenia kursu. Pierwszy dzień tego terminu przypada na dzień następny po ostatnich zajęciach danego kursu.
§ 6 POLITYKA PRYWATNOŚCI
Kursant wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych tylko i wyłącznie na użytek Szkoły zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str. 1), zwanego „RODO” oraz na otrzymywanie od Nazwa szkoły, Imię i nazwisko właściciela z siedzibą w adres szkoły, NIP informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. (Dz.U. nr 144, poz.1204 z późn. zm.) o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zmiany Regulaminu będą podawane do wiadomości kursantów z trzydziestodniowym (30) wyprzedzeniem poprzez przesłanie pocztą elektroniczną (mailem).
2. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
3. Spory dotyczące treści Regulaminu rozstrzyga Sąd Rejonowy w Lwówku Śląskim.